یزدفردا:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: سند تحول اداری ، تا ماه آینده برای تصویب به شورای توسعه و برنامه ریزی استان ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، " عباسعلی رضائی" در جلسه کارگروه تحول اداری، اظهار داشت: در ماه های اخیر، در سیاستهای دولت در خصوص مدیریت و منابع انسانی چند برنامه در اولویت قرار گرفته است که از آن جمله می توان به تفویض اختیار استانها در خصوص نیروی انسانی،آئین نامه دور کاری و همچنین تحول اداری اشاره کرد.
وی با اشاره به تدوین پیش نویس سند توسعه تحول اداری افزود: در این سند سعی شده است تا برنامه های مذکور، دیده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، خاطرنشان ساخت: سند توسعه تحول اداری، تحقق اهدافی از قبیل غنی سازی مدیریت منابع انسانی، استاندارد سازی ساختارها و فرآیندهای سازمانی، یکپارچه سازی نظام اطلاعات و ارتباطات و همچنین تعالی فرهنگ و رفتار سازمانی را دنبال می کند.
رضائی ادامه داشت: در تنظیم سند یاد شده به اسناد قانون خدمات کشوری، سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی توسط رهبر معظم انقلاب و... توجه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تشریح روند برگزاری جشنواره شهید رجائی هدف اصلی برپائی این جشنواره را ایجاد انگیزه بین دستگاه ها، مدیران و کارکنان دانست و تصریح کرد: در روند این جشنواره در استان، 5 دستگاه نمونه، 6 مدیر و 24 کارمند انتخاب می شوند که بر اساس دستور العمل ابلاغی مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت.
در این جلسه پیش نویس سند توسعه تحول اداری ارائه شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا